T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
TOKAT / ERBAA - Erbaa Bilim ve Sanat Merkezi

Haberler

Haberler

May

Okul Psikolojik Danışmanımız Hülya GÜLÇİN tarafından yürütülen Psikosanat E-Twining projemizin Kasım Ayı Çalışmaları, Afiş Tasarımı, Benim Gözümden Sonbahar, 20 Kasım Dünya Çocuk Hakları Günü..

May

Psikosanat Projesinde şubat ayında mindfulness ve şarkı çalışması yapıldı.

Şubat ayının karakter gücü yaşam coşkusuydu, sanat dalı da müzikti. Projedeki öğrencilerimiz rehberlik servisinde mindfulness çalışması yaptılar. Öğrencilerimiz keyifli ve huzurlu anlar yaşadılar.

Aynı zamanda öğrencilerimiz şarkı sözleri yazdılar, sözlere uygun müzikler oluşturmaya çalıştılar. Düzenlemesi proje yürütücüsü Hülya GÜLÇİN tarafından yapılan şarkının seslendirmesi tüm öğrencilerce yapıldı. 

May

Öğrencilerimizle Psikosanat isimli bir eTwinning projesi başladık. Okul psikolojik Danışmanımız Hülya GÜLÇİN yürütücülüğünde başlayan projede karakter güçlerini tanıtarak ve çeşitli sanat dallarından yararlanarak öğrencilerimizin psikolojik sağlamlıklarının geliştirilmesi amaçlanıyor. Proje süresince öğrenciler çeşitli web2 araçlarını ve interneti güvenli olarak kullanmayı da öğrenecekler.

Farklı illerden çeşitli okullarla birlikte yürütülen projeye katılan öğrencilerimiz, ilk olarak tanıtım çalışmalarına başladılar. Web2 araçlarından biriyle kendi  avatarlarını oluşturdular ve bu avatar aracılığıyla kendilerini, okulumuzu ve şehrimizi tanıttılar.

 

May

May

Nis

Psikosanat Projesi'ndeki öğrenciler mart ayında keyifli çalışmalar yaptılar.

Projede mart ayının karakter gücü estetik ve mükemmelliğin takdiri, sanat dalı ise heykeldi. Öğrencilerimiz önce heykel sanatıyla ilgili bir söyleşiye katıldılar. Sonra killerle kendi tasarladıkları heykelleri yaptılar. Yine bu ayda Google Form üzerinden yapılan oylama ile 5 tablo arasından estetik olarak en beğendikleri tabloyu seçtiler. Bu tablo dijital bir yapboza dönüştürüldü, bu yapbozu yaptılar. Projedeki tüm okulların öğrencilerinden oluşturulan karışık okul takımlarında çalışmalar yaptılar. İlk grup en çok oy alarak seçilen bu tablonun hikayesini, ikinci grup şiirini yazdı, üçüncü grup tablonun ismini resfebe ile yeniden isimlendirdi ve dördüncü grup da tablonun gazete haberini oluşturdu. Ayrıca final ürünü olarak tüm proje grupları bir şiirin dizelerini paylaşarak seslendirdi.